2016. július 30., szombat

!!!Hamarosan!!!

Kedves olvasóim! 
Nem is tudom, hogy hol kezdjem. 
Hosszú szüneten vagyunk túl ez tény és való. 
Sajnálom, hogy a blogon nem közöltem, de a facebook csoportban megtettem 
Elképeszően hiányzott már a blog és nem csak nekem, hanem sokatoknak is. 
Fogadjátok őszinte bocsánat kérésemet kérlek. 
Most pedig F O N T O S dolgot szeretnék közölni veletek.

A részeket levettem, mint ahogy azt láthatjátok. Újra átrágtam, ízlelgettem őket. 
Szinte az egészet újra írtam. Lesz olyan  rész is, amit ki is szedtem belőle és valószínüleg többet nem látjátok ( vagy csak a későbbiekben bár ennek nincs túl nagy esélye.) 
Az első rész kikerülése, holnap vagyis V A S Á R N A P várható. 

Ez a bejegyzés alá kommenteljen minden olvasóm, akiket még érdekel ez a blog. Fontos, hiszen tudni szeretném még, hogy hányan vagytok. 

Dóri xx

2 megjegyzés: