2015. július 15., szerda

Írói előszó

Sziasztok!
Sokat gondolkoztam, hogy mit írjak ide. Talán adhatnék egy rövid leírást a blog történetéről?
Minek? 
Legyen olyan meglepetés, mint a történet születése, amit egy éjszaka alatt találtam ki.
Először, mikor megígértem Dellának, hogy írok neki egy Fanfiction-t, senki sem gondolta
volna, hogy tényleg megcsinálom.
Őszintén? Én sem.
Aztán, gondoltam meglepem őt. Fogalmam sem volt, hogy hogyan álljak neki,
de megérte gondolkodni rajta úgy érzem.
De ezt, majd ti eldöntitek, ha elolvassátok egy átlagos,
de hatalmas nagy álomvilágban élő lány kitalált történetét.


Jó olvasást kívánok mindenkinek!
Lakatos Dóra

6 megjegyzés:

  1. Minel hamarabb hozd keeerlek. Mert nem birok mar varni xd :( <3

    VálaszTörlés
  2. Imadom mar most.
    Teged is<3
    Evi..

    VálaszTörlés
  3. Meg mindig nem hiszem el, hogy egy DAOMT- poszt alatt megigert 'Tudod mit, Della. Majd en irok neked' kommentbol itt ez a blog es ez a csodas tortenet.
    Ilysm💞

    VálaszTörlés